پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۸

حل مسئله هسته ای از برنامه هایم برای نام نویسی در انتخابات بود

به گزارش بی باک، مهر نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار رئیس، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، گفت: یکی از مشکلات ما صف طولانی پشت کنکوری ها بود که جوانان، خانواده ها و جامعه را افسرده می کرد. وی با یادآوری مباحث مسؤولین آن سال ها برای حل این مسأله، گفت: به این نتیجه رسیدیم که باید به اقیانوس مردم تکیه کنیم، اما فضای جامعه، تقویت بخش خصوصی، مخصوصاً در مسایل آموزشی را نمی پسندید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)