سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۶

اعتیاد یک شاهزاده سعودی

، مقامات امنیتی فرودگاه بیروت روز گذشته موفق شدند مقادیری مواد مخدر را که همراه یکی از شاهزادگان سعودی بود، کشف و ضبط کنند. طبق گزارش العهد، این شاهزاده سعودی - که نامش یوسف بن سعود بن عبدالعزیر آل سعود بود - با وجود کشف مواد مخدر از وی، آزاد شد. مقامات امنیتی و قضایی لبنانی می گویند که مواد مخدر همراه این شاهزاده سعودی چندان زیاد نبود و این شاهزاده ادعا کرده است که برای مصارف شخصی این مواد را همراه خود داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط