چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۴

تیم نفت تهران انگیزه بیشتری در بازی مقابل تراکتورسازی دارد

به گزارش بی باک به نقل از مهر، وحید حمدی نژاد ظهر پنج شنبه در نشست خبری بازی نفت تهران و تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما از نظر روحی، روانی و فنی آماده است تا فردا بازی خوبی برابر تراکتورسازی انجام دهد. وی ادامه داد: فردا بازی اول لیگ است و شاید تیم ما به لحاظ بدنی خستگی های ناشی از بدنسازی داشته باشد و آمادگی چندانی برای بازی نداشته باشیم. حمدی نژاد با اشاره به اینکه بازی فردا همچون فصل گذشته جذاب و خوب خواهد بود، گفت: هر دو تیم تلاش خواهد کرد تا با قدرت تمام لیگ پانزدهم را شروع کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)