چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۳

جلالی: خوب بودیم اما نتوانستیم بازی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش با وجود انجام دادن یک بازی خوب، نتوانست به پیروزی برسد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید جلالی پس از تساوی تیمش برابر سایپا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای یک برد قاطع به میدان رفتیم و همه چیز هم برای این موضوع فراهم بود اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم و در نهایت بازی به تساوی کشیده شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)