دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۴

بازی را به خودمان باختیم

به گزارش بی باک به نقل از مهر، آدیل آمارانته در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش در برابر تایسونام ویتنام اظهار داشت: ما بازی را به خودمان باختیم. نیمه اول بازی خوب و قابل قبولی ارائه دادیم اما در ادامه نتوانستیم شرایط را حفظ کنیم. وی در ادامه افزود: در ابتدای نیمه دوم هم بازی خوبی ارائه دادیم اما پس از دریافت گل اول و حرکت بازیکنان ما به سمت دروازه حریف، چند گل خوردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)