سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پویش ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵

پیرموذن: جهانگیری خار چشم اختلاس گران است

نماینده مردم اردبیل می گوید: هدف احمدی نژاد از شکایت از جهانگیری، تاثیر گذاری بر افکار عمومی است. در حالیکه افکار عمومی هیچ مهری به او ندارد. کمال الدین پیرموذن، در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری تصریح کرد: مثل اینکه جای شاکی و متشاکی عوض شده است و به جای اینکه دولت برآمده از اراده ملت و آقای جهانگیری که خار چشم اختلاس گران و حیف و میل کنندگان بیت المال است از آقایان شکایت کنند، آن ها شاکی شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)