چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۷

ناآرامی در منطقه نجران عربستان

گروه بین الملل - یک منبع قبیله ای [یمنی] به شبکه العالم گفت: وضعیت در منطقه نجران عربستان ناآرام است و نیروهای نظامی آل سعود در ترس و نگرانی به سر می برند. به گزارش بولتن نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم ، یک منبع قبیله ای به شبکه العالم گفت: وضعیت در منطقه نجران عربستان ناآرام است و نیروهای نظامی ریاض در ترس و نگرانی به سر می برند. وی با اشاره به نگرانی و گله مندی نیروهای سعودی در این منطقه گفت: ریاض بیم آن را دارد که گستره ناآرامی ها به خارج از نجران کشیده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)