چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۵

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور 400 رکاب زن یاسوجی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقه بزرگ دوچرخه سواری با حضور تعداد 400 دوچرخه سوار برگزار شد. جمشید ارجمند مسئول روابط عمومی دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت دوچرخه سواری استان در دوره مدیریت جدید، سعی در برگزاری برنامه های همگانی دوچرخه سواری برای فراگیر کردن این رشته در سطح استان دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط