سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۹

جنگ بدون برنده دو علی !

به گزارش ورزش 11، دایی که اولین بازی تیمش در لیگ برتر چنگی به دل نزد و انتقادات زیادی به همراه داشت می خواست با بردن نفت نشان دهد که باید روی صبا به عنوان یک تیم قدر حساب کرد. از طرف دیگر علیرضا منصوریان هم که اولین بازی اش با تراکتورسازی به خاطر حاشیه های بازی قبلی دو تیم تبدیل به یک بازی معمولی شده بود، می توانست با بردن صبا از نفت مدل 94 و یکی از مدعیان قهرمانی رونمایی کند اما نبرد دو چهره بزرگ فوتبال ایران و عضو تیم ملی در جام جهانی فرانسه بدون آنکه برنده ای داشته باشد به پایان رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)