چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بولتن نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۳

تمایل خارجی برای سرمایه گذاری در بخش سلامت

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از استقبال شرکت های خارجی فعال در حوزه سلامت و کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در بخش سلامت و درمانی ایران خبر داد و اعلام کرد برنامه دولت یازدهم جذب سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در این حوزه برای سه تا چهار سال آینده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)