پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۴

واکنش چشمی به دومین برد استقلال

بانک ورزش - روزبه چشمی پس از دومین برد استقلال در لیگ برتر فوتبال، این پیروزی را به آبی ها تبریک گفته است. به گزارش بانک ورزش، بازیکن استقلال در صفحه اجتماعی اش نوشت: تاج روی سرم، دو ستاره روی قلبم. برد را به همه آبی دلان تبریک می گویم. مرسی از همه آنهایی که دیروز هم در استادیوم، هم خانه هایشان از ما حمایت کردند. ان شالله هفته بعد همه با هم در استادیوم برد بعدی را جشن بگیریم . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط