چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۰۱:۳۵

سیستم دولتی ما کشش بیش از این برای استخدام ندارد

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سیستم دولتی ما کشش بیش از این را برای استخدام و کارمند دولتی بودن ندارد اما متاسفانه در گذشته ضرورت کارآفرینی را ندانسته ایم اما در این دولت تمام توان را برای افزایش توانمندی اقتصادی بانوان خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)