سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۷

ناخن جویدن نشان دهنده کمال گرایی است؟!

نتایج پژوهش جدید محققان دانشگاه مونترال حاکی از آن است که ناخن جویدن در بزرگسالان نشان دهنده برخی ویژگی های شخصیتی خاص در فرد است. به گزارش ایسنا، محققان پی برده اند افراد بی تاب یا آنهایی که به راحتی خسته و آشفته می شوند، بیشتر از سایرین، رفتارهای تکراری که بدن را درگیر می کند، مانند کندن پوست، جویدن ناخن و کندن مژه را انجام می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)