چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۷

کسب مجوز مربیگری درجه C آسیا در فارس

ببه گزارش دولت بهاره نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک دوره کلاس مربیگری درجه C آسیا به مدت یک هفته در شهرستان نی ریز فارس برگزار شد که منصور عابدی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند و مربی مدرسه فوتبال این شهرستان با شرکت در این دوره مربیگری، با کسب بیشترین نمره از آزمون برگزار شده، موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه C آسیا شد . این دوره مربیگری زیر نظر علی خسروی مدرس بین المللی فدراسیون فوتبال و با مدیریت مهندس مجتبی خجسته برگزار شد . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط