دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۹

خودروسازان اروپایی در ایران می مانند

ایرنا : مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تضمین های لازم در قراردادهای پسابرجامی از طرف های خارجی اخذ شده است و بر این اساس خودروسازان اروپایی به همکاری خود با ایران ادامه می دهند. امیرحسین قناتی افزود: مشکلی در قراردادهای خارجی صنعت خودرو وجود ندارد و این همکاری ها تداوم خواهد یافت. وی بیان کرد: طبق آنچه خودروسازان داخلی به نقل از شریکان خارجی خود اعلام کرده اند، کشورهای اروپایی به روابط اقتصادی با ایران ادامه خواهند داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط