پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۲

ضبط مقادیر زیادی اسلحه و مهمات به همراه بازداشت 3 نفر در کویت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، کویت پنشجنبه شب (دیشب) اعلام کرد سه نفر از اعضای یک گروه را به همراه مقادیر زیادی اسلحه و مهمات بازداشت کرده است. بر اساس گزارش الجزیره ، اسلحه و مهمات کشف شده شامل 56 راکت، 144 کیلوگرم تی ان تی و ماده منفجره بسیار قوی PE4 ، 19 تن مهمات، سه قبضه راکت انداز ضد تانک آر پی جی، 56 نوع مختلف از سلاح های گرم و همچنین 204 نارنجک بوده است. وزارت کشور کویت اعلام کرد این مواد در منطقه العبدلی که مالکیتش متعلق به یکی از متهمان بوده، پنهان شده بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)