سایر منابع:
سایر خبرها
قاتل دیوانه از اعدام گریخت
قانونی تأیید کردند که متهم به بیماری روحی و روانی مبتلا بوده و در زمان جنایت قادر به تشخیص درست از نادرست نبوده و در اثر جنون مرتکب جنایت شده است. رسیدگی به این پرونده در دو مرحله برگزار شد و در نهایت صبح دیروز متهم از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر و قاضی یزدان پور منتقل شد. در آغاز جلسه فقط یکی از فرزندان مقتول به طرح شکایت پرداخت اما دیگری از قصاص گذشت. سپس
درخواست قصاص برای شرور معروف پایتخت
ولی دم پسر جوانی که توسط شرور معروف پایتخت (وحید.م) به قتل رسید، درخواست خود را مبنی بر قصاص متهم اعلام کرد. به گزارش تسنیم، ساعت 19:54 چهارشنبه گذشته (26 اردیبهشت جاری) ماموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن بست اول یکی از اوباش معروف تهران (وحید.م) یکی از دوستان بیست و هشت ساله اش (حسین) را با ضربات متعدد چاقو به
روابط مشکوک یک زن با مرد غریبه، دست شوهرش را به 3خون آلوده کرد
به رو شد و در پاگرد طبقه سوم نیز جسد زن جوانی به نام شبنم 25ساله را دید. با دستور بازپرس اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. نخستین بررسی ها نشان می داد تنها مظنون پرونده محمود 34ساله شوهر شبنم است. وی نیز وقتی در برابر کارآگاهان جنایی قرار گرفت خیلی زود به این جنایت ها اعتراف کرد.با توجه به اعتراف های متهم صبح دیروز این جنایتکار از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی هدایت رنجبر
قصاص؛ مجازات قاتل خواستگار جوان
کیان آمد. متهم گفت: کیان به محض دیدن من حمله کرد و چاقو کشید و ضربه ای هم به من زد. آراد به کمک من آمد و ما هر دو به سمت کیان حمله کردیم اما ضربه کشنده را آراد وارد کرد. این در حالی بود که آراد نیز ادعا کرد ضربه کشنده را کیان وارد کرده است. با توجه به مدارک به دست آمده و تکمیل شدن تحقیقات کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد
قتل مرد جوان توسط 2 نوجوان در تهران
به گزارش مشرق ، ساعت 3 بامداد امروز مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند تعدادی پسر جوان حدود ساعت یک بامداد امروز در پارکی در شهرک ولیعصر با یکدیگر درگیر شده که طی این درگیری مردی سی ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان غیاثی انتقال یافته اما به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است. دقایقی بعد از اعلام این خبر سیدسجاد منافی آذر
حکم قصاص برای شرور پایتخت
ولی دم پسر جوانی که توسط شرور معروف پایتخت وحید مرادی به قتل رسید، درخواست خود را مبنی بر قصاص متهم اعلام کرد. ساعت 19:54 چهارشنبه گذشته 26 اردیبهشت جاری مأموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن بست اول یکی از اوباش معروف تهران وحید یکی از دوستان بیست و هشت ساله اش حسین را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و دو خواهرزاده
درخواست قصاص برای شرور معروف پایتخت
به گزارش عرش نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 19:54 چهارشنبه گذشته (26 اردیبهشت جاری) مأموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن بست اول یکی از اوباش معروف تهران (وحید.م) یکی از دوستان بیست و هشت ساله اش (حسین) را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و دو خواهرزاده مقتول را نیز زخمی کرده است. دقایقی بعد از
وحید و حسین در لایو اینستاگرام شروع به ناسزاگویی نسبت به یکدیگر کردند و...
ناسزاگویی نسبت به یکدیگر کرده که وحید با ضربات متعدد چاقو حسین و دو خواهرزاده حسین حمله ور شده و سپس گریخته بود. مجروحان به بیمارستان طالقانی انتقال یافتند اما حسین به علت شدت جراحات وارده جان باخت. تحقیقات تکمیلی نشان داد وحید مدتی قبل نیز در اینستاگرام اقدام به قدرت نمایی کرده و تحت تعقیب پلیس امنیت بوده و در عملیات پلیس با شلیک گلوله به ناحیه پا دستگیر شده بود همچنین وی بعد از
گزارش یک دادگاه جنجالی در دهه 50
شفا آنلاین اجتماعی دیروز آخرین جلسه محاکمه جهانگیر رضوان، متهم به قتل عباس مهاجر در تالار بزرگ دادگاه عالی جنایی پایان یافت. هیات قضات مدت چهار ساعت برای صدور رای مشورت کردند و در ساعت چهار بعداز ظهر، مجازات اعدام را برای جهانگیر رضوان تعیین کردند. به گزارش شفا آنلاین :هفت روز بود که تالار بزرگ دادگاه عالی جنایی ناظر محاکمه متهم به قتل عباس مهاجر بود. متهم، جهانگیر رضوان نام دارد که
مرگ قاتل در زندان
قاتل در صورت تمکین مالی متهم، دیه از اموال وی یا از عاقله و در غیر این صورت در نهایت از صندوق بیت المال به اولیای دم پرداخت می شود، درخواست دیه را مطرح کردند. آن ها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و به تشریح شکایتشان پرداختند. در جلسه دادگاه وکیل متهم فوت شده گفت: فریدون هیچ مالی ندارد تا بتواند دیه را به اولیای دم بپردازد. عاقله او نیز شناسایی نشده است. ازاین رو طبق قانونی که
300 میلیون تا رهایی از اعدام
دعوا بوده، اما درگیری فیزیکی باعث شد چاقو به شکم مرد میانسال بخورد. حالا 6 سال تمام است که در زندان با کابوس مرگ و اعدام زندگی کرده و درنهایت توانسته خانواده مقتول را راضی کند. حمیدرضا حالا باید پول جور کند تا از مرگ رها شود. فاصله او تا آزادی، 300 میلیون تومان است. 300 میلیونی که باید تا آخر ماه رمضان به خانواده مقتول بپردازد و کابوس های اعدامش برای همیشه تمام شود. پسر ورزشکاری که در این
سرنوشت مرد افغانی که بعد از تعرض به زن ایرانی،او را کشته است، به قسم خوردن کشیده شد
خروج متهم از تهران مطابقت داشت؛ به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و خواستار مجازات متهم شد، اولیای دم هم در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند.با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات متهم را به قصاص محکوم کردند اما این حکم با نقض قضات دیوانعالی روبه رو شد برای همین این پرونده برای دومین
محکومیت قاتل بازار کفش
پسر جوان که دوستش را در بازار کفش تهران با ضربات چاقو کشته بود، دیروز با حکم قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد. رسیدگی به این پرونده از اواخر شهریور سال گذشته و به دنبال تماس با کلانتری 113 بازار تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد، پسر 20 ساله ای به نام میثم در انبار کفش در خیابان مولوی مورد حمله یک مرد جوان قرار گرفته و با ضربات متعدد چاقو کشته شده است.
مرگ قاتل قبل از محاکمه
و در توضیحات به مأموران گفت: با مقتول اختلاف حساب مالی داشتم به همین خاطر او را کشتم. با اقرارهای متهم و بازسازی صحنه جرم کیفرخواست صادر و پرونده با درخواست قصاص از سوی اولیای دم در دادسرا به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در حالیکه پرونده در نوبت رسیدگی قرار داشت بعد از گذشت چهارماه از حادثه، متهم در دوم مرداد ماه همان سال در زندان رجایی شهر فوت کرد. با فوت متهم طبق
دیوانعالی کشور،تبرئه پسر جوانی را که خواستگار خواهرش را با شمشیر کشته بود نپذیرفت
کشنده را وارد آورده بود، او را به قصاص محکوم کردند و ناصر را تبرئه کردند اما این رأی مورد اعتراض جوان محکوم قرار گرفت و پرونده به دیوانعالی کشور رفت، قضات دیوانعالی کشور نیز با تأیید حکم قصاص مازیار اعلام کردند با توجه به اینکه ناصر نیز ضرباتی را وارد کرده و این ضربات قبل از مرگ به مقتول برخورد کرده است، بنابراین ناصرنیز باید مورد محاکمه قرار گیرد و به این ترتیب پرونده ناصردر شعبه چهارم دادگاه
وحید مرادی چطور در مهمانی حسین دست به چاقو شد؟
به گزارش تبریزمن، به نقل از رکنا؛ وحید مرادی شامگاه چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه امسال به خانه یکی ازدوستانش در خیابان ولنجک رفت اما پس از دقایقی بین او و دوستش حسین درگیری خونینی رخ داد که در این درگیری حسین و 2 دوست دیگرش هدف ضربات چاقو قرار گرفتند. حسین در این درگیری با ضربات چاقو وحید مرادی به کام مرگ فرو رفت و 2 دوستش راهی بیمارستان شدند. بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10
قتل مرد ثروتمند ایرانی به دست زن تاجیک + عکس
باشد. به دنبال اظهارات دو پسر جوان، پلیس اینترپل پیگیر پرونده شد و دریافت مرد ایرانی پس از برقراری رابطه با یک زن تاجیک با وی درگیر شد و در خیابان از پا در آمد. با افشای این ماجرا زن تاجیک در دادگاه تاجیکستان محاکمه و به 9 سال و شش ماه زندان محکوم شد. اما اولیای دم به این حکم اعتراض کردند. چون اعتراض آنها به نتیجه نرسید، آنها دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضرشدند. دو پسر قربانی
مادر با یک مرد غریبه دوست بود، یک روز وقتی به خانه اش رفتم، شوکه شدم!
خانه اش رفت و آمد داشتم ولی من او را نکشتم. این مرد پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. اما با توجه به انکار های متهم حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در این جلسه که به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار تشکیل شد احمد ادعای بی گناهی کرد و گفت