سایر منابع:
سایر خبرها
10 سال زندان بخاطر متلک پرانی
نوآوران آنلاین - مردی که 10 سال پیش در جریان درگیری برسر متلک پرانی پسر جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در دادگاه با حکم قصاص روبه رو شد و درحالی که یک گام با چوبه مرگ فاصله داشت توانست با جلب رضایت خانواده مقتول به زندگی برگردد، اما برای محاکمه از نظر جنبه عمومی جرم در برابر قضات دادگاه کیفری ایستاد. این مرد به نام اکبر 10 سال پیش که 37 ساله بود در خیابان سردار جنگل به جرم
آخرین عضو باند یاکوزا قاتل شناخته شد
به گزارش شمانیوز، 28 آذر سال 94، پسری ایرانی به نام میلاد در ناگویا ژاپن به قتل رسید. رسیدگی به این پرونده با شکایت مادر میلاد در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. باتوجه به آنکه جنایت در شهر ناگویا رخ داده بود، مکاتبات با پلیس ژاپن آغاز شد. بررسی ها نشان می داد که 7 مرد جوان در حالی که قمه و چاقو به دست داشتند سوار بر دو خودرو راه را بر مقتول سد کرده و با ضربات متعدد چاقو او را به کام
زمانی که زندانی شدم، او دختر بسیار جوانی بود
دو پسر جوان که در درگیری های جداگانه قتل انجام داده و موفق به جلب رضایت اولیای دم شده بودند، برای محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفتند. در اولین پرونده که جلسه رسیدگی به آن در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، پسر جوانی که برای میانجیگری میان زوجی اقدام کرده و مرتکب قتل شده بود، مورد محاکمه قرار گرفت. این جوان که پیش از این و با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم
قتل در ژاپن، محاکمه در تهران
مرد جوان به نام رسول در جریان درگیری مافیایی مواد مخدر در خیابان ناکاگاوا در ناگویای ژاپن سی ام آذر 94 با جوان ایرانی درگیر شد و او را کشت . همدستان رسول در ژاپن و ایتالیا دستگیر شده و به جرایم شان اعتراف و رسول را به عنوان قاتل معرفی کرده اند. رسول مرداد 95 با پاسپورت جعلی از طریق مرز هوایی به تهران بازگشت که بازداشت شد. با تحقیق از متهم معلوم شد که او و دوستانش در کار فروش موادمخدر
رهایی از چوبه دار
سنگ کار جوان که درجریان اختلافات خانوادگی مرتکب قتل یک پسر جوان شده بود در دادگاه به مرگ محکوم شد، اما توانست با جلب رضایت خانواده مقتول از قصاص نجات پیدا کند و هفته پیش در شعبه دوم دادگاه کیفری تهران در برابر قضات ایستاد تا این بار از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه شود. آذر سال 91 این جوان 21 ساله در بومهن طی یک درگیری با ضربه چاقو باعث قتل پسر جوانی به نام هادی شد و پس از دستگیری دادگاه
تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش
منکراطلاع ازماجرا شد. اما همسرش دراتاق دیگربازجویی لب به سخن گشود: من می دانستم که همسرم قصد کشتن پوریا را دارد. او چند ماهی بود که نقشه قتل را کشیده بود.چراکه پی برده بود دخترمان توسط پوریا مورد آزارواذیت قرارگرفته است. شب حادثه به همراه همسر، دخترم و دوست شوهرم وارد خانه قربانی شدیم. بعد هم دوست شوهرم با چوب ضربه ای به سر او زد و شوهرم هم با چاقوبه جانش افتاد. بعد از آن چاقو را زیر پاهایش
محاکمه آخرین عضو باند یاکوزا
به گزارش خبرنگار ما، اوایل دی سال 94 بود که زنی در تهران به اداره پلیس رفت و گفت پسر جوانش در شهر ناگویا ژاپن به دست چند مرد ایرانی به قتل رسیده است. با اعلام این خبر پرونده قتل مرد جوان به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند. مأموران پلیس در مکاتبات با پلیس کشور ژاپن دریافتند روز حادثه هفت مرد جوان مسلح با قمه و چاقو
اعلام گذشت از 2 قاتل
دو مرد محکوم به قصاص که در پرونده های جداگانه مرتکب قتل شده بودند، با اعلام گذشت اولیای دم از مرگ فاصله گرفتند. دو متهم از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند و با احتساب روزهای بازداشت به زودی آزاد خواهند شد. به گزارش خبرنگار ما، اولین متهم تازه داماد 27 ساله به نام رضا بود که هشتم آذر سال 91 به اتهام قتل پسر جوانی در جریان درگیری خانوادگی در بومهن بازداشت شد. متهم در بازجویی ها گفت: سنگ کار بودم و
شکست عشقی بهانه آزار و اذیت زنان و دختران شد
زمانی که ترک نکنی بهت ماشین نمی دهم. چقدر درس خواندی؟ تا دیپلم بیشتر درس نخواندم. هزینه مواد مخدرت را از کجا می آوردی؟ پیک موتوری بودم و از این راه پول درمی آوردم البته از پدرم هم می گرفتم. کامران رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران از کسانی که از سوی این پسر شرور مورد آزار و سرقت قرار گرفته اند خواست تا به دادسرا یا اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.
مجلس مهمانی که شرور تهران به عزا تبدیل کرد
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284
قتل مرد جوان و زخمی شدن 2 پسر در نزاع
نوجوان که زیر 18 سال سن داشتند درگیر شده که دو پسر نوجوان پس از درگیری با توجه به جراحات وارد آمده برای مداوا به یکی از بیمارستانهای اطراف محل درگیری مراجعه کرده و توسط مأموران کلانتری های مجاور شناسایی و بازداشت شده بودند همچنین چاقو از خودرو متهمان زیر 18 سال کشف شد. دو متهم دیگر این پرونده نیز (برادر مقتول و دوستش) ساعتی پس از نزاع توسط مأموران شناسایی و بازداشت شدند. در نهایت با دستور سجاد منافی آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و با توجه به اینکه متهمان پرونده زیر 18 سال داشتند، پرونده برای رسیدگی به دادسرای اطفال ارسال شد. ...
شرور معروف پایتخت را دیده اید ؟ + عکس
فرار از کشور در 500متری مرز ترکیه بازداشت شد. در حالی که برای او به اتهام یک فقره قتل عمد، شرب خمر و ایراد ضرب و جرح خواهرزاده های مقتول قرار بازداشت موقت صادر شده بود، وکیل اولیای دم به نیابت از خانواده مقتول با حضوردر دادسرای جنایی تهران درخواست قصاص متهم از سوی این خانواده را مطرح کرد. از لطف شما سپاسگزاریم! اتصال ناموفق! لطفا بعدا سعی کنید. این نشانی ایمیل قبلا ثبت شده!
قاتل دیوانه از اعدام گریخت
رسیدگی به این پرونده از دوازدهم خرداد سال 89 به دنبال جنایت خونین داخل یک آپارتمان در محدوده عظیمیه کرج شروع شد. بازپرس کشیک قتل خیلی زود در محل حضور یافت و با جسد مهری 40 ساله روبه رو شد. به دستور بازپرس جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. پسر مقتول که در صحنه جنایت حضور داشت در اظهاراتش به کارآگاهان جنایی گفت: برادرم این جنایت را مرتکب شده است. خیلی زود پسرجوان بنام محمد
تازه بچه دار شده بودیم که فهمیدم همسرم با خواستگار خواهرش در ارتباط است
رسیدگی به این پرونده از ظهر بیست وهفتم تیر سال 90 به دنبال تماس تلفنی با کلانتری 24 کمالشهر دردستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. مأموران با حضور در محل جنایت با اجساد دو زن و یک مرد رو به رو شدند که با اصابت ضربه های چاقو کشته شده بودند. بلافاصله یوسف رضایی بازپرس کشیک قتل وسرگرد صفایی رئیس دایره جنایی پلیس آگاهی به محل جنایت آمدند. این در حالی بود که ردپای خون روی پله ها نشان از جنایتی هولناک
انتظار داشتم کیان به خواهر من به چشم خواهر خودش نگاه کند اما...
توجه به مدارک به دست آمده و تکمیل شدن تحقیقات کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهمان پای میز محاکمه رفتند. در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و خواستار صدور حکم قانونی شد. سپس اولیای دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص برای عامل قتل شدند. در ادامه آرش در جایگاه حاضر شد. او گفت
حضور قاتل ندا دختر 6 ساله در دادگاه پس از دو جلسه غیبت
ندا قصاص قاتل است و به دلیل غیبت قاتل در دو جلسه قبلی، احتمال غیبت مجدد قاتل وجود داشت و به همین خاطر امروز مادر ندا در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل دخترمان حضور نداشت. وی در ادامه خاطرنشان کرد: رای اولیه دادگاه بر قصاص متهم است و من به عنوان پدر مقتول و همسرم به عنوان مادرش، بر قصاص نفس متهم اتفاق نظر داریم. علیزاده یادآور شد: قرار شده است که در جلسه بعدی مادر ندا نیز
درخواست قصاص برای شرور معروف پایتخت
ولی دم پسر جوانی که توسط شرور معروف پایتخت (وحید.م) به قتل رسید، درخواست خود را مبنی بر قصاص متهم اعلام کرد. به گزارش تسنیم، ساعت 19:54 چهارشنبه گذشته (26 اردیبهشت جاری) ماموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن بست اول یکی از اوباش معروف تهران (وحید.م) یکی از دوستان بیست و هشت ساله اش (حسین) را با ضربات متعدد چاقو به
مجلس مهمانی که شرور نامی تهران به عزا تبدیل کرد + فیلم
وحید مرادی، شرور نامی ایران که پس از آزادی از زندان به یک مهمانی در خانه رفیقش دعوت می شود، پس از مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج شده و با ضربات چاقو رفیقش را به قتل می رساند.
درخواست قصاص برای شرور معروف پایتخت
سکونت داشته است. همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت وحید آغاز شد تا اینکه کارآگاهان پلیس اداره آگاهی تهران موفق شدند قاتل را حین فرار از کشور و در 500 متری مرز ترکیه بازداشت کنند. وحید در همان ابتدا به قتل حسین اعتراف کرد و گفت که درگیری به خاطر فحاشی حسین و مست بودن دو طرف به وقوع پیوسته است. همزمان با ادامه تحقیقات، وکیل ولی دم مقتول با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که ولی دم (مادر مقتول) خواهان قصاص متهم این پرونده است. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. انتهای پیام/ ...
وحید و حسین در لایو اینستاگرام شروع به ناسزاگویی نسبت به یکدیگر کردند و...
تحقیقات، وکیل ولی دم مقتول با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که ولی دم (مادر مقتول) خواهان قصاص متهم این پرونده است. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. از لطف شما سپاسگزاریم! اتصال ناموفق! لطفا بعدا سعی کنید. این نشانی ایمیل قبلا ثبت شده!
به رابطه میثم با زن برادرم شک کرده بودم، برای همین...
نخستین گام از تحقیقات میدانی دریافت وی را دوست صمیمی اش به نام فرید کشته است. در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت متهم با پای خود به کلانتری رفت و به قتل اعتراف کرد. با افشای این ماجرا پسر 21 ساله بازداشت شد. وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشاردادگاه پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه اولیای دم برای متهم حکم
گزارش یک دادگاه جنجالی در دهه 50
جلسه محاکمه شروع وکیفرخواست توسط منشی دادگاه قرائت شد. در کیفرخواست ذکر شده بود جهانگیر فرزند جعفر، 24 ساله متهم است که در جاده فرمانیه عابری را به ضرب چاقو کشته است. دادستان برای جهانگیر تقاضای اعدام کرده بود. رییس دادگاه متهم را صدا زد. جهانگیر به وسط دادگاه آمد و جریان واقعه را بیان کرد. او گفت شب حادثه قتل با یکی از رفقایم برای گردش به تهرانپارس رفتم. در آنجا با چندنفر از دوستان
قاتل جنجالی ندا بیمار بود وگرنه ...
دادگاه تماس گرفتند و وقت جدید جلسه محاکمه را اعلام کردند. ما هم همان روز راهی دادگاه شدیم و من تا حدود ساعت 10صبح در دادگاه بودم اما چون می ترسیدم با دیدن قاتل نتوانم خودم را کنترل کرده و دردسر درست کنم، همه چیز را به وکیلم سپردم و دادگاه را ترک کردم. وکیلم تا حدود ساعت یک در آنجا بود تا اینکه خبر رسید متهم مدعی شده به دلیل بیماری باز هم قادر به حضور در جلسه محاکمه نیست. او ادامه می دهد
قتل با شمشیر به خاطر خواستگاری یک دوست از خواهر / این جوان در یک قدمی چوبه دار است
...: قبول دارم چند ضربه با شمشیر و چاقو به حسین زدم اما ضربه کاری را مهدی به قلب Heart حسین وارد کرد. در پایان جلسه هیات قضایی و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و همچنین نظریه پزشکی قانونی که اعلام کرده بود با توجه به کند بودن شمشیر احتمالا قتل با ضربه چاقو صورت گرفته است مهدی را به قصاص محکوم کرد. مهرداد از دست داشتن در این قتل تبرئه شد. دیروز حکم قصاص مهدی در شعبه 32 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. اما حکم تبرئه مهرداد تایید نشد و پرونده برای رسیدگی دوباره به اتهام مهرداد به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.قرار است وی به زودی از خود دفاع کند. ...
چند روایت ناگفته درباره امام جمعه فقید ارومیه
متوجه ماجرا شدند از ترس این که مورد مواخذه و توبیخ قرار بگیرند، مرا متهم به فرار آنها کردند. در حالی که مطلب روشن بود و خودشان غفلت کرده بودند، یا اصلا شاید همه چیز صحنه سازی و دروغ بود و این ها فیلم بازی می کردند و می خواستند بدین وسیله پرونده مرا سنگین تر کنند؟ زروبیگ، یازده نفر را انتخاب کرد تا این ها تکلیف مرا روشن کنند، مبنی بر این که محکوم به اعدام بشوم، یا جریمه نقدی به نفع صندوق حزب
مرگ قاتل در زندان
مبتلا بود، بازداشت شد. وی به قتل دوستش با شلیک گلوله و با انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد. فریدون سپس صحنه قتل را بازسازی کرد و با تکمیل تحقیقات کیفرخواست علیه متهم صادر شد. قرار بود متهم محاکمه شود، اما فقط چهار ماه بعد از جنایت در دوم مرداد ماه همان سال در زندان رجایی شهر جان سپرد. با مرگ عامل این جنایت قصاص منتفی شد و اولیای دم طبق ماده 435 قانون مجازات اسلامی که در آن آمده است: با مرگ
راز قتل در خانه ای با چراغ روشن!
مقام قضایی که تا نیمه های شب به طول انجامید نشان می داد که پسر 31 ساله با وارد آمدن چند ضربه با شیء نوک تیز و برنده مانند چاقو به قتل رسیده است! بنابراین جسد وی درحالی با دستور بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به پزشکی قانونی انتقال یافت که تحقیقات گسترده ای برای کشف راز این جنایت هولناک آغاز شده بود. ادامه بررسی های شبانه روزی کارآگاهان با تشکیل گروه ویژه ای از کارآگاهان زبده اداره
آدرس و تلفن و شعب مجتمع های قضائی و دادسراهای تهران
مربوط به پرونده های سرقت خودرو, قتل عمد, آدم ربائی و نیز امور مربوط به اجرای حدود و قصاص در شهر تهران در این دادسرا انجام می شود. اجرای احکام کیفری مجتمع قضائی جنائی در این دادسرا مستقر است. در این مجتمع رسیدگی به جرایم مهم از قبیل سرقت های مسلحانه, سرقت های دسته جمعی, افراد گم شده, قتل عمد, سرقت وسایل نقلیه از قبیل اتومبیل, موتورسیکلت, دوچرخه, کیف قاپی, آدم ربائی, تعیین اصالت اتومبیل و موتورسیکلت
درخواست قصاص برای شرور معروف پایتخت
ولی دم پسر جوانی که توسط شرور معروف پایتخت (وحید. م) به قتل رسید، درخواست خود را مبنی بر قصاص متهم اعلام کرد.
300 میلیون تا رهایی از اعدام
/> در دادگاه هم این مسأله را مطرح کردی؟ بله. اتفاقا در دادگاه اول از قتل عمد تبرئه شدم. ولی حکم تبرئه در دیوان عالی کشور نقض شد. پرونده بار دیگر در دادگاه کیفری رسیدگی شد و این بار به من حکم قصاص دادند. پای چوبه دار هم رفتی؟ نه اصلا. خانواده مقتول چطور حاضر به رضایت شدند؟ قبول کردند که در مقابل دریافت 300 میلیون تومان پول، رضایت بدهند. پول جور شده