سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۵

درخواست قصاص برای شرور معروف پایتخت

ساعت 19:54 چهارشنبه گذشته (26 اردیبهشت جاری) مأموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن بست اول یکی از اوباش معروف تهران (وحید.م) یکی از دوستان بیست و هشت ساله اش (حسین) را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و دو خواهرزاده مقتول را نیز زخمی کرده است. دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند. میهمانی شبانه رنگ خون گرفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط