سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۱

پنج کارخانه فرآوری مس در جیرفت افتتاح می شود

احمد امینی روش شبانگاه چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با بیان اینکه کارهای معدنی بسیار بزرگی در جنوب کرمان انجام شده است افزود: برای اولین بار کارخانه های فرآوری مس در جیرفت فعال می شود که گامی بزرگ در این بخش است. وی عنوان کرد: جنوب کرمان در همه حوزه ها پیشرفت قابل قبولی داشته که این نشان از توانایی نیروهای این منطقه و ظرفیت بالای این حوزه در تمامی حوزه ها است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)