سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۶

لزوم مهار فارغ التحصیلان مازاد بر ظرفیت مقطع دکتری

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: بیش از 15 هزار نفر متقاضی برای جذب در هیئت علمی مازاد هستند که این ظرفیت مازاد باید مهار شوند. به گزارش مهر، مجتبی شریعتی نیاسر در نشست خبری عصر چهارشنبه خود با خبرنگاران در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص متناسب نبودن میزان پذیرش هیئت علمی به نسبت روند رو به رشد متقاضیان، اظهار کرد: کشورما از نظر جذب هیئت علمی در مرحله مطلوبی نیست و فرآیند جذب هئیت علمی باید اصلاح و چابک سازی شود و سرعت جذب افزایش پیدا کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)