سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۰

آخه از جام جهانی چی می فهمید شما؟

آی اسپورت - واقعا جای سوال است که این خارجی ها از جام جهانی چی می فهمند؟ یعنی چه حالی می کنند و چه هیجانی دارند؟ شما فکر کنید همین اسپانیا یا پرتغال یا حتی آلمان و برزیل. تیم شان از حالا انتخاب شده و تمرینات شان دارد انجام می شود و بازی های تدارکاتی شان را انجام می دهند و صدا و سیمای شان پخش می کند و وقت بازی هایشان در جام جهانی که شد هم می روند 90دقیقه یا بیشتر توی کافه می نشینند فوتبال تماشا می کنند و پسته شان را می خورند. 3تا بازی یا 5تا یا بیشتر. تهش هم می خواهند قهرمان شوند یک جشنی بگیرند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)