پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۰

برانکو: با کمیته فنی مشکلی نداشتیم/ ذوب آهن از سپاهان هم بهتر است

مقاله ها پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم در بازی مقابل ذوب آهن اولین برد پرسپولیس و خوشحالی هواداران تیم فراهم شود. برانکو ایوانکوویچ ، در رابطه با حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من به دعوت اعضای کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس حضور یافتم و یکسری توضیحات درباره نتایج تیم صحبت کردیم. مشکل خاصی نبود و از آنجا که مسئولان باشگاه هم فنی هستند، توانستیم منظور یکدیگر را متوجه شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)