چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۰

ابهام در ابتلای ببر سیبری به "مشمشه"

روز نو : مدیرکل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال ببر سیبری به قرنطینه ای جدید تا پایان شهریور ماه خبر داد. مجید خرازیان مقدم در گفت وگو با (ایسنا )، با اشاره به اینکه دو قلاده ببر سیبری موجود در کشور حدود پنج سال پیش وارد کشور شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)