پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۰

چرا نوشابه های انرژی زا مخرب اند؟

سال گذشته سازمان جهانی بهداشت پس از پی بردن به افزایش مصرف نوشابه های انرژی زا، این نوشابه ها را تهدیدی برای سلامت عمومی عنوان کرد. به گزارش ایرنا از ساینس مدیکال، اکنون در یک اینفوگرافیک (نمایشگر تصویری) که در وب سایت Personalise.co.uk منتشر شده ، اتفاقی که دقیقا 24 ساعت بعد از مصرف نوشابه های انرژی زا در بدن رخ می دهد، نشان داده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط