پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۰

چگونه باید صرفه جویی کرد؟!

یادداشت دریافتی- محمد ماکویی؛ برای رسیدن به هر هدفی نیازمند به برنامه ریزی هستیم! و برنامه ریخته شده نه تنها باید قابلیت اجرایی داشته باشد، باید قابل ارزیابی نیز باشد یعنی هر آن باید قابلیت این را داشته باشد که مشخص نماید تا چه حد به هدف مورد نظر نزدیک یا از آن دور شده ایم! با این توصیف بد نیست با بی خیال شدن تعاریف معمول و متعارفی که از "صرفه جویی" می شود، برای یک بار هم شده مقوله "صرفه جویی" را از نگاهی دیگر نظاره کرده و آن را به چشم "گذر از شرایط موجود به اوضاع و احوال مطلوب" ببینیم! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)