پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۱

حیوانات هم صاحب "اورژانس" می شوند

مدیرکل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی مرکز امداد و نجات و اورژانس حیوانات در سال جاری خبر داد. مجید خرازیان مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیشترین تلفات گونه های موجود کشور در اثر تصادفات جاده ای رخ می دهد گفت: اگر بتوانیم برای مداوای حیواناتی که در اثر تصادفات جاده ای آسیب دیده اند، اما نمرده اند، یک واکنش سریع انجام دهیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط