دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۱

استاندار کردستان خواستار تشکیل کارگروه بررسی وضعیت آمایش استانی شد

سنندج- ایرنا - استاندار کردستان خواستار تشکیل کارگروهی در سطح استان با حضور روسای دانشگاه ها، اساتید و صاحب نظران و مسوولان امر به منظور بررسی وضعیت آمایش استانی و ارائه راهکارهای افزایش میزان قبولی دانش آموزان در دانشگاه های دولتی شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)