پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آفتاب نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۹:۴۹

خودکشی دختر پس از تجاوز جنسی توسط 4 مرد

دختر جوانی سه هفته پیش به همراه مادرش به پلیس تهران مراجعه کرد و گفت توسط چهار جوان مورد تجاوز قرار گرفته است. این دختر 20ساله به پلیس گفت: شب گذشته در باشگاه ورزشی با چند دختر آشنا شدم که مدتی بود آنها را در باشگاه می دیدم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)