پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۷

به دلیل نداشتن درآمد باشگاه ها، AFC هرساله از فوتبال ایران امتیاز کم می کند

سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد بازدیدش از باشگاه های لیگ برتری، گفت: تاکنون از باشگاه های تراکتورسازی، گسترش، ملوان، پرسپولیس، استقلال و صبای قم بازدید کرده ام. وی در مورد مشکلات باشگاه ها برای مدرک حرفه ای گفت: این بازدیدها بیشتر مانور ممیزی است تا زمانی که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران می آیند باشگاه ها بدانند چه مدارکی را باید ارایه کنند و کدام مدیران باشگاهی باید پاسخگوی آنها باشند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)