دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۲

این فیلم حال مخاطب را خوب می کند؟

کیوان علی محمدی یکی از کارگردانان فیلم ارغوان گفت: فکر می کنم این فیلم حال مخاطب را خوب می کند و به همین دلیل آن را دوست دارم چون این روزها در جامعه، حال مان خیلی خوب نیست بنابراین لازم است کمی لطیف و رقیق شویم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)