چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱

نتانیاهو: در پی افزایش تنش نیستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید که ما به دنبال افزایش تنش نیستیم اما سیاست ما در قبال آنهایی که به ما حمله می کنند تغییر نکرده است. شبکه خبری العربیه به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله امروز صهیونیست ها به جولان سوریه گزارش داد: این هفته گفتم هر کس ما را هدف قرار دهد ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد . وی همچنین مدعی شد که عوامل جمهوری اسلامی ایران در پس پرتاب موشک به سوی اراضی اشغالی بوده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)