چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۱

پزشکان از هجوم ها به ویژه در فضای مجازی در امان نبوده اند

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن یکم شهریور ماه روز پزشک اعلام کرد: جامعه پزشکی می داند از زمانی که لباس طبابت به تن می کند، متعلق به خودش نیست و باید در خدمت سلامت مردم باشد. هر چند مدتی است که از هجوم افرادی در فضای مجازی در امان نبوده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)