پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۶:۲۲

مالک استقلال اهواز: شکایت از داور بازی با استقلال فایده ای ندارد

مالک باشگاه استقلال اهواز می گوید شکایت از داور دیدار این تیم با استقلال تهران فایده ای ندارد و اعتراض آن ها برای گوشزد به داوری در بازی های آینده بوده است. "محمد ملکی" در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: این هفته با تیم ذوب آهن بازی داریم و بازیکنان تیم مان پس از بازی با استقلال تهران مصمم شده اند و در حال انجام تمرینات خوبی هستند و ان شاءالله آماده دیدار بعدی می شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)