پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۵

دلگرمی اینستاگرامی علی کریمی به هواداران

مشرق نوشت: حجم پیام ها به قدری زیاد بود که کریمی مجبور شد در لابلای کامنت های هواداران، پاسخ شان را بدهد. کریمی در پاسخ به آنها نوشت: سلام، دوستان. بعضی از شما می گین که من باید کاری کنم ولی شما می دونید که من خودم نمی تونم سرمو بندازم پائین و بیام توی تیم که. تنها کاری که از من برمیاد، مثل شما دعا کنم از این وضعیت تیم در بیاد و می دونم هنوز زمان داریم که به کورس برگردیم. گول حرف های دیگران رو هم نخوریم. پارسال هم یه تیم 6،7 هفته اول نتیجه نگرفت ولی دیدیم که آخر فصل سهمیه گرفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)