دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایلنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۱

پاداش بهره وری به کارگران پیمانی نفت پرداخت نشده است

منابع خبری ایلنا در منطقه عملیاتی پارسیان از پرداخت نشدن پاداش بهره وری نیمه نخست سال به کارگران پیمانی شاغل در شرکتهای تابعه نفت و گاز منطقه زاگرس جنوبی خبر دادند. همزمان گزارش های مشابهی نیز از سایر مناطق نفت خیز به گوش می رسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط