چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۸

کواچ: متاسفم، از این بدتر نمی شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ناکامی تیمش در جام واگنر لهستان با ابراز تاسف از عملکرد این تیم گفت: از این بدتر نمی شد که با چنین نتیجه ا ی و بدون انرژی قدم در راه جام جهانی بگذاریم. به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir)، تیم ملی واالیبال ایران در سومین دیدارش در سیزدهمین دوره مسابقات جام واگنر لهستان دوشنبه شب برابر ژاپن قرار گرفت و در 3 ست متوالی مغلوب این تیم شد تا این رقابتها را با سه باخت و قرار گرفتن در رده چهارم به پایان برساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)