پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۳

عموهای فیتیله ای به زودی به شبکه دو می آیند

خبرنامه دانشجویان ایران: عموهای فیتیله ای با برنامه ای جدید و تغییراتی در ساختار قبلی به زودی مهمان خانه مخاطبان خود می شوند. به گزارش مهر، سری جدید این برنامه تلویزیونی با آغاز نیمه دوم سال و پس از اتمام مراحل مونتاژ روی آنتن می رود. محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن با ایفای نقش در آیتم های مختلف لحظات آموزنده و شادی را برای مخاطبان خود ایجاد می کنند. همچنین محمد مسلمی کارگردانی و علیرضا آقایی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)