چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۰۶:۳۳

مگر می شود از برد بدم بیاید / کارنامه ام را خراب نخواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: امروز در نیمه اول شاهد بازی بدی از تیم تراکتورسازی بودیم و در این نیمه حتی یک فرصت گل را هم نتوانستیم خلق کنیم. وی افزود: بین دو نیمه با صحبت هایی که با بازیکنان کردم روند بازی تا حدودی تغییر یافت و شاهد بازی بهتری از بازیکنان تیم بودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط