سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۱

حامد صلحی پور: هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از جاکارتا، حامد صلحی پور پس از دستیابی به مدال طلای دسته 97 کیلوگرم مسابقات پاراپاورلیفتینگ بازی ها پاراآسیایی 2018 اظهار داشت: پیش بینی این مدال را می کردم. حدود یک ماه پیش در مسابقات آسیا – اقیانوسیه که در ژاپن برگزار شد، رقیب اصلی ام همین حریف اماراتی بود که آنجا هم شکستش دادم و به مدال طلا رسیدم. خدا را شکر بعد از این مسابقات یک ماهه آماده شدیم و دوباره به مدال طلا رسیدم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)