دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۸

2 طرح کشاورزی در رفسنجان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان ، همزمان با سومین روز از دهه فجر صبح امروز با حضور مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مرغداری گوشتی 40 هزار قطعه ای با اعتبار 15 میلیارد ریال در منطقه محمودیه بهرامی از توابع بخش مرکزی رفسنجان به بهره برداری رسید. تمام تجهیزات این مرغداری 3 هزار متر مربعی اعم از سیستم آبدهی، دارویی و ... اتوماتیک است و دانه مرغی هم در این محل تولید می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)