پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۰

شاید بعد از کی روش، برانکو را برای هدایت تیم ملی بخواهند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو تا دو سال دیگر با ما قرارداد دارد و تنها مسئله ای که نگران مان می کند این است که شاید بعد از کی روش، برانکو را برای هدایت تیم ملی بخواهند. به گزارش صدای ایران به نقل از میزان، محمدرضا حاجی بیگی درباره شرایط باشگاه پرسپولیس بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا، بحث تمیدد قرارداد برانکو، رفتن حمیدرضا گرشاسبی از این باشگاه و .. صحبت های بزیر را انجام داد. *ابتدا در مورد بازی برگشت با کاشیما صحبت کنید؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)