چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آفتاب یزد ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۲۶

در مورد گزارش آفتاب یزد

آفتاب یزد: در پی انتشار مطلبی در روزنامه آفتاب یزد مورخ 15/8/97 با عنوان اخذ یک و نیم میلیون از برخی پزشکان برای هر دقیقه حضور در تلویزیون؟! سازمان صدا و سیما توضیحاتی را به دفتر روزنامه ارسال کرده که بدین شرح است: 1- در این متن ابتدا به بحث تبلیغات در رسانه پرداخته و آنرا نقد می کند که لازم است این مطلب تذکر داده شود که رسانه ها در همه جای دنیا محلی برای معرفی و تبلیغ محصولات، کالاها و خدمات مجاز است و یکی از ابزار بازاریابی، استفاده از بستر رسانه ها برای معرفی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)