سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۷

سخنان جالب رئیس گوگل: چند وقت دیگر اینترنت از بین خواهد رفت!

اریک اشمیت رئیس شورای مدیران شرکت گوگل در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در پاسخ به این پرسش که آینده اینترنت را چگونه پیش بینی می کند گفت: خیلی ساده بگویم: اینترنت از بین خواهد رفت. رئیس بورد اجرایی شرکت گوگل پیش بینی کرد در آینده نه چندان دور اینترنت از بین خواهد رفت. به گزارش تیک به نقل از روزنامه روسی اوترا ، اریک اشمیت رئیس شورای مدیران شرکت گوگل در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در پاسخ به این پرسش که آینده اینترنت را چگونه پیش بینی می کند گفت: خیلی ساده بگویم: اینترنت از بین خواهد رفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)