دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۰

شهردار آنتالیا: اگر نمی دانستم که در تهران قرار دارم، تصور می کردم در ...

شهردار آنتالیا تهران را شهری بسیار زیبا عنوان کرد و گفت: چهار سال قبل به تهران سفر کرده ام و حالا باور نمی کنم که تهران به این حد دچار تغییر و تحول شده است، اگر نمی دانستم که در شهر تهران قرار دارم، تصور می کردم که در کانادا یا آمریکا هستم . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)