سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۲

فلاحت زاده: تفاوتی بین بازیکنان پرسپولیس و ملوان نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم فوتبال ملوان گفت: کُری خوانی مثبت در فوتبال خوب است اما بهتر است بازیکنان روی هوا کُری نخوانند. به گزارش وب سایت نود، فرشاد فلاحت زاده در مورد وضعیت تیم ملوان و بازی با پرسپولیس گفت: ما در بازی با تراکتورسازی می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما به خاطر بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم. تمرینات خوبی انجام دادیم و برای بازی با پرسپولیس هم آماده ایم. می خواهیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و برای پیروزی به تهران می آییم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)