پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۷

بازگشایی ایستگاه قطار بوداپست

به گزارش دولت بهار، شبکه الجزیره در خبری فوری به نقل از خبرگزاری رویترز اعلام کرد مقامات مجارستان از بازگشایی ایستگاه اصلی قطار بوداپست پس از تعطیلی آن خبر دادند. این خبرگزاری همچنین اعلام کرد به پناهجویان اجازه ورود به ایستگاه قطار بوداپست و سوار شدن به قطارها داده نمی شود. ساعاتی پیش خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی راه آهن مجارستان اعلام کرده بود مقامات این کشور صبح امروز ایستگاه اصلی قطار بوداپست را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)