چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۶

200 تن کبر ذخیره سازی شده در بشکه ها کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام عصر امروز فرماندهی انتظامی شهرستان پارس آباد، این میزان کبر در بیش از 2 هزار و 586 بشکه مخصوص برای حمل و قاچاق به خارج از کشور جاسازی شده بود که با هوشیاری و مراقبت مأموران انتظامی این میزان کبر که ارزش آن بیش از دو میلیارد تومان بوده از قاچاقچیان کشف و ضبط شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)