پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۸

اولین شکست شهرداری اردبیل در ایستگاه گیلان

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تیم شهرداری اردبیل در بازی عصر امروز خود مقابل داماش گیلان با گل دقیقه 12 محمد حیدری شکست خورد تا اولین شکست تلخ خود را تجربه کند. شهرام علیپور گفت: هر چند تیم ما خوب بازی کرد و موقعیت های گلزنی نیز داشت اما نتوانستیم گل خورده اوایل بازی را تا پایان 90 دقیقه جبران کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)