چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۴

مخالفت اداره محیط زیست بهارستان با اتلاف سگ های ولگرد

فارس نوشت: ، رضا شایسته صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی بخش بوستان که به ریاست موسوی، بخشدار بوستان و با حضور مدعوین در محل بخشداری بوستان تشکیل شد اظهار کرد: محیط زیست مخالف اتلاف سگ های ولگرد بوده و قویاً خواستار تغییر سیاست از برنامه اتلاف به کنترل جمعیت سگ های ولگرد از طریق زنده گیری و عقیم سازی و ... است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)